HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

A BKV vezér mondjon le

2009.03.04. 19:27 asperjangyorgy

A rendkivül nyereséges - tavaly csupán mintegy 80 milliárd veszteséggel záró - Budapesti Közlekedési Vállalat tavaly egyszáz millió forintot költött hasznos válságkezelő és egyéb tanácsok beszerzésére.

Egész biztos, hogy ezekre a tanácsokra múlhatatlanul szükség volt. Nem ezek miatt kellene lemondania az elnök-vezérnek, hanem azért, mert kijelentette: köztudomású, hogy a tehénszar mindig lapjára esik, vagyis azzal kapcsolatosan biztosan nem kell tanácsot kérni.

Az elnök-vezér még nem látott születő tehénszart. Az bizony nem lepényformában jön ki a tehén seggén, hanem képlékeny-pépes állapotban. Lappá, illetve lapossá akkor válik, amikor a földre pottyan és ott ellapul. Néha olyan módon, hogy még a tehén lábára is felcsapódik belőle kevéske.

Vagyis az elnök-vezér ilyen fontos kérdésben vagy tudatlan, vagy szándékosan félrevezette a nyilvánosságot.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr64981660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglod 2009.03.04. 20:55:02

Kedves Asperján úr!

Nagy tisztelője vagyok Önnek, több könyvét is olvastam, és a blogba is gyakran "benézek"-bár véleményt most nyilvánítok első, és úgy érzem utolsó alkalommal.
Nem ismerem személyesen, de könyvei alapján művelt, intelligens embernek tartottam Önt. Ezen a mostani beírásn őszintén ledöbbentem. Nem tartom ezt a stílust és ezt a szöveget magához méltónak. Ilyen jellegű - őszintén kimondom:primitív- firkálmányt a szedett-vedett fórumokon lehet olvasni. Nem gondoltam, hogy Ön is lesüllyed egy ilyen szintre. Nagyon sajnálom, és csalódott vagyok.

asperjangyorgy 2009.03.04. 21:34:42

Tisztelt maglod!
Igen sajnálom, ha elveszítem az ön érdeklődését. És bizonyára igaza van. De szolgáljon mentségemre, hogy ezt a rendkivül primitív hasonlatot és "példabeszédet" nem én találtam ki, hanem Budapest legnagyobb vállalatának vezérigazgatója. Igen bántó volt ezt hallani a tévében, s látni, hogy az alkalmazottak szolgai módon röhögcsélnek ezen. Ezért írtam meg kis primitív hozzászólásomat az ügyhöz. Üdvözli A. Gx.
süti beállítások módosítása