HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

Hogyan kössünk rossz üzletet?

2010.05.12. 13:50 asperjangyorgy

Öt évvel ezelőtt, amikor utóljára voltam külföldön, túrista úton, hazahoztam 97 eurot, amit beraktam az egyik bankba azzal a meggondolással, hogy ha kicsi is rajta a kamat, mégis érdemes fialtatni.

Néhány napja, mivel már kenyérre valóm sem volt - köszönhetően a magyar bíróságnak s annak, hogy a nyugdíjam egyharmadát egy általam feltételezett, de a rendőrség által soha meg nem gyanúsított gyilkosnak utálják át -, bementem a bankba, hogy forintra váltva felvegyem azt a kis pénzt. Úgy számoltam, hogy kb. 110 euro összeg lehet a nevemen. Kiderült, nagyon rossz üzletet kötöttem. A kis összeget mindenféle jogcímen minden évben megkaszálták, öt év után már csak 42 euro volt a nevemen, amit forintra váltottam, és 36 euronak megfelelő forintot kaptam.

Ha ezek után azt mondom, hogy nem csodálkozom az emberek bankokkal szembeni csömöre és utálata láttán, akkor semmit sem mondtam.

Az állampolgár minden szinten, mindenkinek kiszolgáltatottja, ha szegény.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr871997094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FairyFeller 2010.05.16. 19:12:04

Kedves György!

A bankok, velünk szemben nem nélkülöznek, jól élnek, pazarolnak. Az oligarchák világában, mint ez a világrész is, ahol mi élünk: a bank mindig nyer!

Jól látja az, aki azt mondja: a nyereséget privatizálják, az adósságot államosítják.

A számlát pedig mi fizetjük! :o

Mert lássuk be: valakitől el kell venni azt, amiből mások megengedik maguknak a fennhéjazást.

Ön most világosan szembesülhetett ezzel, és mi is láthatjuk.

Ha a vásárlóérték paritást is figyelembe vesszük, akkor nyugodtan fogalmazhatunk úgy, hogy Ön a pénzének az alig 30%-át kapta vissza 5 évvel azután, hogy kölcsönadta, rábízta egy "érdekes" bankra.

Más szóval: a pénzének a több, mint 70%-át elvették Öntől, az ígért kamatok helyett.

Valóban érdemes meggondolni az ilyen, egyoldalú üzleteket...
süti beállítások módosítása