HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

BÚCSÚ HORÁK NÓRÁTÓL

2009.03.25. 10:41 asperjangyorgy

TISZTELT BLOG-LÁTOGATÓK!


Bár a blog látogatottsága továbbra is nagy létszámú, de csökken a bejegyzések száma, érdemi információk pedig Kiskunlacházáról nem érkeznek, vagyis akik tudnak valamit, hallgatnak és még a barátaikat, ismerőseiket sem avatják be abba, amit tudnak, mindez arra figyelmeztet, hogy az érintettek immár a szívükben is eltemették Horák Nórát. Ebben a közöny felé hajló nagy némaságban kár volna nekem vagy azoknak, akik itt a blogban is szívügyüknek tekintették ezt a borzalmas ügyet, továbbra is megfeszülnünk és kockáztatnunk a biztonságunkat.
Eddig Nóra egyetlen barátja sem jelentkezett, hogy ott voltam ezen az estén és a következőket láttam, hallottam, tapasztaltam. És nem jelentkeztek Horák Nóra rokonai sem. Immár beletörődtek a megváltoztathatatlanba, és nemcsak Horák Nóra szégyenletes és nemtelen halálát fogadták el, hanem azt is, hogy a rendőrség nem tud, vagy talán nem is akar tenni semmit ebben az ügyben (mi ezt nem tudhatjuk, de mindkét változat joggal merül fel bennünk a körülmények, az eredménytelenség láttán).


Sajnálom, hogy minden törekvésünk zátonyra futott. A magam részéről én is eltemetem a szívembe Horák Nórát és immár végleg befejem a cikkek írását és a hozzászólásokat. Mindazt, amit tettem és tettünk, drága időnket felhasználva, nem azért tettük, hogy egyeseknek szórakozást nyújtsunk, hanem azért, hogy megpróbáljunk a felderítés sikeréhez - hathatós és célirányos információk begyűjtésével - hozzájárulni. Tévedtem, tévedtünk, amikor azt hittem és hittük, hogy ez az ügy másoknak is annyira fontos, mint nekünk. Mint írtam, helyeslem az emlékkő állítását a gyilkosság helyszínén, de talán jobb lett volna, ha a rendőrség mellett elindul egy hatékony civilkezdeményezés is a tettesek kézrekeírtésére. Bár nagyon sokat tudunk, keveset ahhoz, hogy vegyük a bátorságot, és megnevezés nélküli célirányos megjegyzéseket tegyünk.


A rendőrség sem vette komolyan civil-próbálkozásunkat, amit az is mutat, hogy továbbra is azon a csapáson haladnak, amely eddig nem vezetett sohova és úgy tűnik, hogy a jövőben sem lesz eredményes és nem kerülnek bíróság elé a tettesek (belátható időn belül biztosan nem).


Immár el kell ismernünk a teljes és végleges kudarcunkat.


És nincs más lehetőségünk, mint fogcsikorgatva, teljes kétségbeesésben azt mondani: HORÁK NÓRA NYUGODJ BÉKÉBEN - miközben tudjuk, hogy akkor sem nyugodhatna békében, ha megvolnának a tettesek. Mert 14 évesen nem lehet, nem szabad meghalni, és nem lehet, nem szabad békében nyugodni - mások, aljas lelkű és szándékú emberek cselekeménye következtében.


Én mindent megtettem, amit a magam eszközei, lehetőségei szerint megtehettem.


Ha nem történik valami alapvető esemény vagy fordulat, akkor szomorúan és megrendülten immár én is búcsút veszek Horák Nórától.
De azok, akiket érint, ne békéljenek meg mégsem, próbáljanak legalább abban és annyiban segíteni, hogy a gyilkosok ne gyilkolhassanak tovább, hogy mindörökre kivonják őket a normális emberek világából.


Mindenkinek normális életet, és isten rendeltetése szerinti természetes halált kívánok.
Asperján György

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr41024279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marky@life 2009.03.25. 20:18:01

Köszönet Asperján Györgynek, hogy életben tartotta eddig a Nóra ügyet, ez volt az egyetlen fórum ami foglalkozott evvel a páratlanul bestiális tettel.
Mindenesetre én megyek Kiskunlacházára április 25.-én Horák Nóra márványkövének elhelyezésére. Aki tud jöjjön!

Keselyőbérc 2009.03.26. 09:45:18

Kedves György!

Csatlakoznék marcell@life-hoz, köszönjük Önnek!

wlady 2009.03.26. 15:48:04

Tisztelt György!
Köszönetet szeretnék én is önnek mindenért amit tett az ügyért!Nagyon sajknálatos hogy önön kívül senki sem vette az írásra és Nórára a fáradságot!Nagyon sajnálom hogy ön is így érez és így döntött de megértem!Csak sajnos így tényleg elvész a totális feledés gödrében!És a mocskos rendőrség ezt akarta!Sajnos én is úgy érzem hogy nincs remény ezzel a nyomozócsoporttal és mentalitással nincs esély a gyilkosok kézrekerítésére!Sajnos egy aljadék tovább járkálhat az emberek és Nóra családja körül és röhög a világon és a nyomorult rendőrségen!De ők meg is érdemlik!És a Kiskunlacháziak és Nóra ismerősei pedig szégyeljék magukat de végtelenűl mert pont ők azok akik tehettek volna de nem tettek semmit!Az ilyen emberek hogy mondhatják magukat barátnak???Szerintem sehogy mert a barátság és a szeretet nem ez,nem erről szól!Sajnos ők nem méltóak Nóra barátságára!Nem méltóak rá hogy barátnak nevezzék magukat!Lehet ez sértő de sajnos ez az igazság!Kedves György azért ha tud valami újat az ügyről kérem ossza meg velünk!Nagyon köszönjük önnek!Isten fizesse meg fáradozását!NYUGODJ BÉKÉBEN NÓRA!!!!!!!

asperjangyorgy 2009.03.28. 19:49:05

Részlet az Origo március 13-i írásából:

Megint meghosszabbítaná a rendőrség a kiskunlacházi nyomozás határidejét, miközben továbbra sincs gyanúsítjuk az ügyben. A 14 éves kiskunlacházi lányt még tavaly novemberben ölték meg.
Még mindig nincs gyanúsítottja a tavaly novemberben Kiskunlacházán elkövetett gyilkosságnak, ezért a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság a nyomozás újabb, hatvan napos meghosszabbítását fogja kérni a főügyészségtől - közölte hétfőn Papp Péter bűnügyi igazgató. Azért van szükség az újabb kérelem benyújtására, mert a januárban engedélyezett hosszabbítás határideje március 23-án lejár. Tavaly november 23-án hajnalban egy fás részen támadták és ölték meg a diszkóból egyedül hazafelé tartó 14 éves H. Nórát.
A bűnügyi igazgató szerint a nyomozás továbbra is ismeretlen tettes ellen folyik, tehát gyanúsított még nincs. Nagy erőkkel dolgoznak az ügyön: eddig több mint 300 embert hallgattak ki, és csaknem 100 embertől vettek DNS mintát. Az összesen 11 milliós nyomravezetői díj ellenére nem érkezett érdemi bejelentés. Az MTI tudósítójának korábban Kiskunlacházán többen azt mondták, hogy nem nyugszanak a kedélyek, és nem is fognak mindaddig, amíg a rendőrség meg nem nevezi a tettest.

bloggolo (törölt) 2009.03.30. 19:16:24

A mai Blikk:

"Ellenőriztük a kislány barátait és ismerőseit. Elszámoltattuk azokat az embereket, akik akkor ott voltak a szórakozóhelyen. Megnéztük Nóra telefonlistáját, számítógépét. De eddig mindenkit kizártunk mint elkövetőt – magyarázta a bűnügyi igazgató. De mi van, ha nem is helybeli volt a tettes, esetleg egy magányos kéjgyilkos támadt a lányra? – Most azokat ellenőrizzük, akiknek éjjel arra volt dolguk. Majd jönnek a tanyák és a környező települések. El fogjuk kapni a gyilkost, de ehhez idő kell – tette hozzá Papp. A szörnyű tettet nem látta senki, a szakadó hóesésben ugyanis mindenki kapucnit vagy sapkát húzott a fejére.

– Nagyon elkeserítő, hogy senki nem jelentkezik a 11 milliós nyomravezetői díj ellenére sem – sóhajtott Nóra édesanyja, Ilona.

– Remélem, hamar elkapják a tettest. – Ha valóban magányos kéjgyilkos ölt Kiskunlacházán, nehéz dolga lesz a rendőrségnek. Ezek az emberek átlagos, normális életet élnek. Teljesen kizárt, hogy akár a legközelebbi ismerőseinek is gyanús legyen a viselkedése, hisz vágyait elfojtja – mondta a Blikknek Münnich Iván agressziókutató. – Tettével pedig biztosan nem „dicsekedett” el senkinek."
Itt jegyzem meg, hogy nehéz elképzelni, hogy nagy hóesében valaki csak azért sétálgat egész éjjel a településen, hogy valakit megtámadjon. Szerintem, ha felületesen is, de ismerhette Nórit. Egyik filmben hallottam egy nagyon igaznak tűnő mondatot: "mire vágyik az ember? arra amit nap mint nap lát" szóval lehet az elkövető egy szomszéd, egy iskolai dolgozó, egy munkás, aki esetleg gyakran fordult meg a környéken (útépítés, házfelújítás-ból kifolyólag) Most olvasok egy könyvet a személyiségprofilokról, nagyon érdekes, ott azt írják a fojtogatás idősebb férfi módszere (az idősebb itt kb 25 felettire értendő), a másik, hogy egészen biztosan fehér férfi, mert a saját fajtájából gyilkolnak általában az elkövetők. Érdekli a nyomozás, meg is próbálhat belefolyni, én az internetes bejegyzáseket is lenyomoznám, érdeklődhet a fegyverek és a rendészeti szakma iránt, nem lepődnék meg ha már lenne priusza kisebb ügyekben, esetleg nemi erőszakban is!!! Jó lenne tudni, milyen volt a bűncselekmény helyszíne, és az áldozat elhelyezése, és hogy a helyszínen történt-e a gyilkosság, mert ha nem, akkor nyilván van autója is, és ha van autója, akkor munkája is van, mert egy autót fenn kell tartani...(nő vagyok, úgyhogy ne gyanakodjon senki rám, csak érdekel a téma)

asperjangyorgy 2009.03.30. 20:38:46

2008. november 23-án éjszaka NEM VOLT SEMMILYEN HÓESÉS. KELLEMETLEN, NYIRKOS, PLUSZ 2-3 FOK KÖRÜLI IDŐ VOLT. MÁSNAP IS KÖDÖS,NYIRKOS IDŐ. DE HÓ NEM ESETT!!!
Münnich Iván téved: nem egyedüli gyilkos követte el a rémes tettet, nem kéjgyilkos. Ezt pontosan tudjuk.
A bűnügyi igazgató nyilatkozata minden korábbit alulmúl.

– Nagyon elkeserítő, hogy senki nem jelentkezik a 11 milliós nyomravezetői díj ellenére sem – sóhajtott Nóra édesanyja, Ilona.
Ha valóban ezt mondta Nóra édesanyja, attól én kezdek sóhajtozni.
A gyilkos nem lesz meg, amíg az ügyben - az elkövetkező évszázadban - a Pest-megyei Rendőr-főkapitányság nyomoz, amely azzal foglalkozott, hogy pl. ellenőrizte Nóra telefonjának híváslistáját. Úgy tesznek, mintha nem tudnák, hogy a kislányt nem valamelyik ismerőse, barátja ölte meg. Ezerszer megírtuk: sejtjük, ki volt, illetve kik voltak a gyilkos(ok), de ha bárkit megneveznénk, az ügyvédje öt évre börtönbe csukatna bennünket, akár az illető volt a tettes, akár nem, mert itt a tetteseknek mindig nagyon-nagyon alapos és áttörhetetlen eszmélyiségi joguk van, az áldozatnak és annak, aki segíteni szándékozik... A többi néma csönd.

bloggolo (törölt) 2009.03.30. 21:16:23

Akkor úgy gondolja félrevezetik az embereket?! Így viszont senki sem tud segíteni az ügyben, még az sem aki esetleg jószándékú, és gondolkodó lény, hiszen minél többen és alaposabban megbeszéljük az esetet, annál egyszerűbb lenne kibogozni ezt a csomót, de így valóban nem megy. Más országokban kiszellőztetnek részleteket és egy-két jelentősebb bizonyítékot visszatartanak, arra az esetre, ha valóban az elkövető jelentkezne, ellenőrzés miatt...de itt semmit sem szivárogtatnak ki, csak terelnek, és ez nagyon megnehezítheti az ő munkájukat is, főleg ha a médiában is félrevezető cikkek jelennek meg. Ha el akarják tusolni így az ügyet, akkor sikerülni is fog nekik:(((( Így még egy-két vagy ki tudja hány gyerekgyilkos élhet közöttünk büntetlenül!!! A ráckevei esetet is jól eltusolták, azóta sem hallottam róla semmit. Egy kérdést azért feltennék, honnan olyan biztos a több elkövetős verzióban?!

bloggolo (törölt) 2009.03.30. 21:25:29

...mégegy kérdés eszembe jutott, ön szerint ez összefügg a ráckevei esettel? Találtam egy oldalt, ahol látható egy fotó, arról a helyről, ahol megtalálták a ráckevei holttestet, kísérteties a hasonlóság...
www.stop.hu/articles/article.php?id=430395

asperjangyorgy 2009.03.30. 21:44:40

Kedves bloggolo,
ha visszalapoz, akkor látja, hogy erről nagyon sok bejegyzésem van, kb. százldalon keresztül írtam róla és fejtettem ki az érveimet.
Irtunk a ráckevei fiatal nőről is, mégpedig sokan és sokat. Megtalálja, ha kissé hátrébb kutat. Üdvözli agy.

Keselyőbérc 2009.03.30. 22:11:28

Kedves blogoló!

Ha követjük azt a logikát, hogy eddig nem mondtak nekünk igazat, akkor a két eset összefügg. Nem csak azért mert cáfolták, hanem mert egyébként is gyanús. Ráadásul környékbeli eset. Időben is közel történt. És óriásit hallgattak. Aztán nagyon gyorsan temettek.

bloggolo (törölt) 2009.03.31. 11:12:29

Akkor akár azóta is történhetett hasonló haláleset, amit már egyátalán nem hoztak nyilvánosságra. Azt a ráckevei nőt a pokolhegyen találták meg, ami ugye a cigánytelephez tartozik (nem jártam még ott, csak olvastam) Miért védenék a rendőrök az esetleges cigány elkövetőket, milyen érdekük rejlik ebben? A tömeghisztéria legyűrése? Gondolom Nóra esetében sem véletlenül kapott szárnyra akkor a pletyka, mindenesetre furcsa, hogy 360 fokos fordultot vett az ügy, és a több elkövetős történet, hirtelen egy elkövetős történet lett, és mindez hamis információkkal és tusolással feldíszítve. Ezek után bízzak abban, hogy teljesen biztonságos ez az ország, és van igazságszolgáltatás?! Az elmúlt évek jobban előtérbe került ügyeit sem sikerült felderítenie a rendőrségnek: Szatmári Niki, Till Tamás, és ha alaposabban kutakodnánk biztosan jó sok megoldatlan ügyet találnánk, ami nagyon aggasztó egy ilyen kis országban.

asperjangyorgy 2009.03.31. 11:19:59

Kedves bloggolo,
maga nagyon fiatal lehet.
Soha senki nem mondta, hogy ez az ország "teljesen biztonságos". Sőt, még részlegesen sem az.
Az igazságszolgáltatás pedig végképp nem "teljesen biztonságos", sőt, még részlegesen sem az. Kérje istent, hogy ne kerüljön bíróság elé. Az talán még rosszabb, mintha a magyar egészségügy karmaiba kerül,lévén: mindkettő halálos.

bloggolo (törölt) 2009.03.31. 21:20:27

Kérem, nézze el nekem a koromból adódó naivitásomat, de jól esne egész életemben ebben az állapotban élni, és nem félni, nem aggódni semmi miatt, mert ez lenne a normális.

asperjangyorgy 2009.03.31. 21:42:33

Kedves bloggolo,
igaza van, ez lenne a normális: nem félni, normálisan és derűsen élni, végezni a munkát, gyarapodni szellemiekben, szülni három gyereket és mindig tervezni és tervezni!
De, sajnos, ebben az országban semmi sem normális. Az sem, hogy egyesek rátámadnak egy 14 éves lányra, megerőszakolják, megölik, kirabolják, és a rendőrség a lány telefonját, számítógépét, barátait, ismerőseit faggatja, és bizonyára tőlük vett DNS-mintát, a gyilkos pedig a hasát fogva röhög a zsarukon, mindaddig, amíg kedve nem szottyan egy újabb gyilkossághoz, hűséges társaival együtt... Hogy még annál is nagyobbat röhögjön a pest-megyei nyomozókon.

bloggolo (törölt) 2009.04.01. 17:43:38

Nóri emléklapjáról egy bejegyzés: Nagyon-nagyon szomorú vagyok, hogy ez megtörtén szegény Nórival. Nem beszéltem vele soha, csak látásól ismerem. Szigetszentmiklósi vagyok. Sokat hallottam már erről a szomorú esetről, de én is dacból olyan voltam, hogy már csak azért se kísérjenek haza. Egészen ma estig. Jöttem haza a barátomtól és maxon hallgattam a zenét. Jött velem szemben egy kapucnis, farmeros cigány csávó. Sétáltam tovább és nem gondoltam volna, hogy utánam jön. Egy macskának hála észrevettem, mert megálltam megsimogatni és ahogy
hátra néztem láttam, hogy utánam jön. Még időben fel tudtam hívni a barátomat aki kocsival elindult értem, de a férfi egyre közelebb jöt. Én nagyon megijedtem és egyre csak szegény Nórika jutott az eszembe, hogy most valyon én is arra a sorja jutok vagy és nem kívánom soha senkinek. Szerencsére egy autó megállt mellettem és megkérdezte, hogy hol van a Kossuth Lajos utca és mondtam h várják meg velem a barátomat, mert az a férfi ott a lámpánál engem követ. Hihetetlenül féltem. Átérzem mit érezhetett akkor szegény Nóri. Ha nincs az a macska akkor nem vettem volna észre, hogy követ, mert nem hallottam a zenétől. Nyugodj békében Nórika. Hiányzol mindenkinek nagyon, de amíg nem felejtünk el, addig bennünk élsz és ragyogsz csillagként.

Keselyőbérc 2009.04.01. 20:51:04

Kedves bloggolo!

Rettenetes élmény, és csak a szerencse segített!
Ha szembe jött, és utána követett, akkor akart valamit. Valószínűleg fosztogatni! Szerintem ilyen esetben nem szégyen a futás! Az érkező autó sem megnyugtató, mert tartozhat a támadóhoz is biztosításképpen. Alkalmazhatnak trükköket is.
Nóri is így járhatott, hogy valaki követte.
Az a valaki ott lehetett a diszkóban is. A diszkóról viszont tudhattak Ráckevén, helyben, valamint Szigetszentmiklóson is. Hogy hova valósiak a gyilkos / gyilkosok, még nem tudhatjuk.
Míg nem tartóztatják le az elkövetőket, addig a környéken lehetőleg ne mozogjon senki sem egyedül, mert aki egyszer gyilkolt, az megteszi máskor is!

bloggolo (törölt) 2009.04.02. 12:49:20

Kedves Keselyőbérenc!

Én is épp erre gondoltam, hogy kinézték maguknak szegény Nórit a diszkóban, és a kihallgatások során, ha egy-két embert nem kérdeztek ki, mert elkerülte a rendőrök figyelmét, már jó kibúvó volt az elkövető(k) számára, és így tényleg kicsúszhattak a rendőrség kezéből...talán újra át kellene nézni kik tartózkodtak ott. Szerintem is követhették, az én elképzelésem szerint épp így, egy ember követte, míg egy autó valahol állhatott az úton, amerre Nóri ment, talán meg is ijedt, és talán az autóban ülők felajánlották hogy segítenek, de persze összejátszottak a lányt követővel. Viszont akkor hogy lehet hogy senki sem látott autót azon a környéken?!Ez már minimum 3 elkövetőt feltételez. Nekem is furcsa, hogy egy életerős lány sikítozik, kiabál, és nem hallja meg senki, a környéken a fotók alapján tényleg közel vannak a házak, némelyiknek az ablakai is épp arra néznek, és a kutyák sem ugattak? Én vidéki vagyok, ha nálunk ugat a kutya, kimegyünk megnézni, még éjjel is, de nálunk a kisebbség jár olyankor portyázni, illetve a diszkókból hazafelé járók, akik általában ittasak. Egy ilyen bűncselekményt viszont nem hiszem hogy túlzottan italos állapotban el lehetne követni. Valahol azt is olvastam, hogy avarral vagy faágakkal takarták le a holttestet, számomra ha ez igaz, teljesen kizárja a cigány elkövetőket, mert ez nem vallana rájuk. Ráadásul nem tűntette(k) el a holttestet, vagy mert megzavarták őket, vagy mert azt akarta(k) hogy megtalálják. Önök szerint ott követték el a gyilkosságot, ahol megtalálták a holttestet?

Keselyőbérc 2009.04.02. 18:39:59

Kedves bloggolo!

Ebben az ügyben semmi sem zárható ki! A tettet nem
a mi logikánkkal gondolkodó emberek követték el.
Mivel sem az elkövetés helyszínéről, sem pedig a módjáról nem tudok semmit, ezért csak spekulálni lehet, hogy mi történt.
Valószínűleg a diszkó oda vonzott mindenféle alakot, aki szórakozni kívánt. Volt aki bejutott, és voltak, akiket távol tartottak. Mozogtak még arrafelé hozzátartozók is, akik a fiatalokat hozták-vitték. Ahogy ön is említette, hajnaltájt vidéken gyakorta portyázik a kisebbség. Egy ilyen bandába is belefuthatott Nóri. Ha idegen volt, és nem tervelte ki előre a gaztettet, akkor inkább rablótámadásra tippelnék. Lehet, hogy a rablók nem érték be az ékszerekkel, telefonnal, hanem a lányt is meg akarták kapni. Nem hinném, hogy Nóri ellen tudott volna állni, a valószínűleg fegyveres banditáknak. Ilyen helyzetben az ember meg sem mer mukkanni. Pláne, ha sötétben kést szorítanak a torkának!
Talán kicsit előrébb vinné a dolgokat, ha a helyi lakosokkal beszélve megpróbálnánk összerakni az ismert részleteket.
Jelenleg nem tudjuk az elkövetők számát, nem tudjuk, hogy hol követhették el a gyilkosságot.
A rendőrség pedig gondoskodik róla, hogy a tettesek elfogásáig ne is tudjunk meg semmit!
Az én megérzésem az, hogy több elkövető volt, Nórira vadásztak, nem az erdőben erőszakoskodtak, és Nóri ismerhette őket. Többen cigánybandára tippelnek. Osztom véleményüket!

bloggolo (törölt) 2009.04.10. 21:09:35

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok minden kedves bloggolónak!!! (Továbbra is reménykedem, hogy elkapják Nóri gyilkosát...)

wlady 2009.04.11. 14:32:14

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok minden Tisztelt bloggolónak és Tisztelt Asperján úrnak!!!Remélem a szívük mélyén nem felejtették el Nórát és a szívükben ezt az ügyet és attól függetlenűl hogy itt nem írnak róla(SAJNOS)ugyanúgy foglalkoznak vele!Sajnos nem írnak róla mert azóta sokkal kevesebb információt tudunk róla és ez sajnos a rendőrségnek kedvez akik azt várják hogy feledésbe merűljön!Most Nóri is élvezhetné az ünnepet és örülhetne boldog lehetne!De már csak lehetne mert egy elmebeteg állat aki nem érdemli meg hogy fogyassza a drága levegőt mindezt elvette tőle és elvette a családjától is!!!Isten adja hogy egyszer velem kerüljön szembe úgy hogy tudom hogy ő volt!!Nóri te már fent ünnepelsz!Légy boldog az örök hazában!
süti beállítások módosítása