HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

"Itt a Földön kellene megteremteni a Mennyországot"

2009.06.11. 17:37 asperjangyorgy

 

Kedves Duristván, vannak az ember, az író életében fontos és meghatódott pillanatok. Számomra a Jézus és Júdás aktája című regényem kapcsán írott levele ilyen. Köszönöm, hogy megírta, és önző módon egyenesen blogom élén büszkélkedem vele. Üdvözli Asperján György

Tisztelt Asperján Úr!
Szeretném megköszönni Önnek, hogy elolvashattam a Jézusról írt könyvét.Ideje volt, hogy valaki kimondja, hogy Jézus - ha létezett - ember volt és az egyház tanításainak semmi köze hozzá. Nekünk embereknek, itt a Földön kellene megteremteni a Mennyországot, amíg élünk, mert halálunk után erre már nem lesz lehetőségünk.Az egyháznak 500 évre volt szüksége, hogy Gallileit rehabilitálja,így az Ön rehabilitálásának az esélye csak fényévekben mérhető. Önnek küldetése van az emberiség megváltoztatására, ehhez kívánok Önnek jó egészséget és hosszú életet. Ne törődjön a gáncsoskodókkal, az igazság előbb, utóbb napvilágra kerül.
Szívélyes üdvözlettel:Duristvan
 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr321179320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titanella 2009.06.12. 09:32:54

Kedves Asperján Úr,

hadd erösítsem meg István szavait: köszönöm, hogy nem adta, hogy nem adja fel, hogy az "írástudók felelössége" az Ön számára belsö parancs, hogy mindig a tisztesség és a kristálytiszta logika vezette és vezeti gondolatai sorát! Köszönöm a József Attila életregényt, köszönöm az Ön lenyügözö empátiás képességét, amivel sorsokhoz, tényekhez és a tények mögötti tartalmakhoz közelít.

Maradjon köztünk nagyon sokáig, várjuk írásait!

asperjangyorgy 2009.06.14. 22:58:26

KEDVES KOMMENTELŐ!
Nagyon köszönöm hozzászólását, amelyet ide áthelyeztem, hátha többen elolvassák és hátha többen hiszik el Önnek, hogy nemcsak új és eredeti Jézus-képet rajzoltam meg regényemben, hanem talán olyan J.A.-képet is, amit korábban soha senki. Szeretném Önnek jelezni, hogy lényegében minden dokumentumokra épül, semmit nem találtam ki, csupán a dokumentumokat élővé tettem. Szerettem volna megírni a számomra legnagyobb emberi csoda, Petőfi Sándor életét is, de szétnyírt a magyar bíróság, minden tekintetben: erkölcsileg, anyagilag tönkre tett. Egy ezer oldalas regény megírásáház, amelyhez negyven évig gyűjtöttem az anygot, hihetetlen kitartás, hit, egészség és megfelelő körülmények kellenek. Ha éjszakánként felébredek és arra gondolok, isten mégsem adja meg nekem, hogy megírjam Petőfi életét, elerednek a könnyeim és úgy érzem, teljesen értelmetlenül éltem le az életemet.
Köszönöm elismerő sorait, amelyeket ezután adok közre:

@asperján: Tisztelt Asperján Úr!

Bár bután-sután, de itt ragadnám meg az alkalmat, hogy nem olyan rég fejeztem be a Fogadj szívedbe c.J.A-ról alkotott művét, ami annyira hitelesnek tűnt, mintha ön is együtt vagy átélte volna a költő mindennapi megpróbáltatásait.Nem győzök betelni az írói képekkel, mert akaratlanul is átragadt a depresszió. Így csak az képes írni, aki nagyon tud szeretni és nagyon tud gyűlölni.Sajnálatos, hogy nem sokan ismerik még Önt, nem tudják milyen értékes, megindító, a történelem számára fontos stációkról ír, mert szerintem nem csak Jézus, hanem József Attila is az volt.Szeretném megkérdezni Önt, hogy vannak olyan elemek, amelyek fikción alapszanak?Szeretném azt hinni, hogy amit ír, az valóban úgy is volt szóról szóra, már sok adatot olvastam, de az Ön életregényénél hihetőbbet még nem találtam- nekem egy művészi filmforgatás volt az Ön könyve.Ezer köszönet, ÖN számomra még mindig egy elérhetetlen remete, aki nem szeret a rivaldafényben fürdeni.Szavakat adott a néma szájába, hasonlóan
gondolkodtam én is mind eddig a József Attiláról, de megformálni, igazán csak Ön tudta tudta mesterien.Ahogy olvassa az ember,az ön gondolatai lemossák a lelket és lágyan szárítgatják.
MÉLY TISZTELETTEL KÍVÁNOK TOVÁBBI SOK SIKERT!!!

Kimoderál: blog.hu/admin/blogs/2346/comments?action=deprecatecomment&comment_ID=6181574&token=71db9ca0c67a1dfd2979824b38eb8337

Értesítések kikapcsolása: blog.hu/admin/users?user_ID=17180

Duristvan 2009.06.17. 21:54:34

Tisztelt Asperján Úr!
Végignéztem a televízióban a 89-es újratemetést, majd délután ennek előzményét a kihantolást, végighallgattam a kivégzettek névsorát és mondhatom sokkal jobban megrendített, mint annak idején. Nem értek egyet azokkal, akik megbékélést, megbocsátást hirdetnek. Az ilyen bűntettek nem évülhetnek el, a gyilkosokat meg kell nevezni és tűrhetetlennek tartom, hogy leszármazottaik ma is a hatalmat gyakorlók között ülnek. Elképesztő, hogy hányan vannak ma is, akik visszasírják Kádárt. 1849-ben a véreskezűnek nevezett Haynau kb. feleannyi hazafit végeztetett ki, mint Kádárék a forradalom után és láthattuk, hogy még azzal is meggyalázták a kivégzetteket, hogy arccal lefelé dobták Őket a gödörbe, arról nem is beszélve - amivel csak most szembesültem igazán - hogy nőket is kivégeztek, többek között egy 25 éves szigorló orvosnőt. Lehet ezt megbocsátani, szerintem hetediziglen sem, bár tudom, hogy a leszármazottak nem felelősek atyáik tetteiért, de a hatalom közelébe sem engedném őket, mert génjeikben ott van az ősök minden rossz tulajdonsága, ami bármikor felszínre törhet. Csak reménykedni tudok, hogy eljön valamikor az igazi rendszerváltás és olyan országban élhetünk, ahol a tisztesség, a jóság, a szeretet és béke lesz a természetes mindenki számára.
Szívélyesen üdvözli: Duristván

asperjangyorgy 2009.06.18. 20:14:04

Kedves Duristván,
maga bizonyára nagyon fiatal és azért is olyan érzékeny bizonyos dolgokra. Nem minden úgy van vagy nem egészen úgy van, ahogyan a televízióban elmondják. Ha egyszer elovassa Csapataink harcban állnak - 1956 regénye című regényem, akkor látni fogja, hogy az egész sokkal, de sokkal bonyolultabb, mint ahogy az adott politikai érdekek szerint pl. 56-ot tálalják. De elovashatja Nagy Imre Snagovi jegyzetek című könyvét is, hogy lássa, haj, de milyen bonyolult ez az ügy. Vagy gondoljon arra, hogy Nagy Imre és társai perét könyvalakban azóta sem adták ki, immár több mint 51 éve, mert bizony ez bonyolult ügy. És a tárgyalásról készült filfelvételt sem hajlandók lejátszani, mert nem olyan egyszerű ez az egész, mint ahogyan tálalják. A szogorló orvosnó Tóth Ilona volt, és az ő ügye sem annyira egyszerű, ahogyan most beállítják. Hát bizony, Nagy Imrét arccal lefelé találták. De azért, mert a felakasztása után idióta módon nem kporsóba tették, hanem kátránypapírba tekerték és úgy ásták el a börtön udvarán, s amikor kiásták, hogy átvigyék három év múltán a 301-es parcellába, nem nézték, hogy milyen helyzetben fekszik a csontváz. És tudja, a holtaknak édes mindegy, hogy milyen pozitúrában fekszenek. És az egész Nagy Imre ügy sem olyan egyszerű, amilyennek látszik, olvassa el ezzel kapcsolatos bejegyzésem. Egyáltalán: a történelem nem olyan egyszerű, miként azt a mindenkori érdekeknek megfelelően magyarázzák. Gondolja meg: Batthyányt mauzóleumba temették, de ettől még nem ellentmondás nélküli az egész 48-as magatartása, olvassa el Széchenyi Naplóját, s látni fogja. De áldozatok, ez kétségtelen, és mélységes tisztelettel tartozunk nekik, sokkal nagyobbal, mint amekkorát ünnepi pillanatokban a nemzet, a hálátlan utókor mutat. Petőfit a kutya sem olvassa, mert így, mert úgy, mondják a diákok. De Petőfi nem iskolai költő, hanem a nemzet lelke. De túl emelkedett lélek ahhoz, hogy a nemzet oda tudjon vagy akarjon emelkedni. Szomorú és fájdalmas, ami a kiegyezés óta itt zajlik, és egyre szomorúbb lesz. Persze, az éppen regnáló politikai vezetők olyanok, amilyenek. De sajnos, nekünk mindig ilyen politikai elitünk volt, egy-két Báthoryval megtűzdelve. Hiába voltak ők kiválók, különlegesek, ha a környezetük... bizony, még szegény, sok áldozatot vállaló II. Rákóczi Ferenc is... de róla is csak jót, mert megjárta a hadak útját... Csak éppen az a nagy kérdés, hogy jól és helyesen vágott-e bele abba, ami után még minden sokkal rosszabb lett. És ha már... szóval, olvasson sokat, és módjával ítélkezzék, illetve csak az összefüggések ismeretében. Tisztelettel üdvözli A. Gy.

Duristvan 2009.06.18. 23:18:40

@asperjangyorgy:
Tisztelt Asperján Úr!
Én már legalább egy nagy könyvtárat elolvastam a 70 évem alatt, de még mindig nagyon érzékeny vagyok mindenfajta igazságtalanságra. Valószínüleg Apámtól örököltem, aki hasonlóan gondolkodott, meg is járta a börtönt és Kistarcsát, de az elvein nem változtatott soha. Én is megszenvedtem már sokszor az igazságkeresés miatt, de sohasem bántam meg, pedig nem magamon, hanem mindig másokon próbáltam segíteni, ha úgy éreztem, hogy igazságtalanul bánnak velük. Én 16 évesen éltem meg 56-ot Pécsett, természetesen ott voltam a tüntetéseken, de nem harcoltam, csak ismerek párat azok közül, akik részt vettek a mecseki harcokban. Tisztában vagyok azzal is, hogy a történelemben ritkán vannak egyértelmű események, tökéletes jellemek még ritkábban. Nem is akarok ítélkezni,de látom hogy milyen ...emberek ülnek a Parlamentben és reménykedek, hogy szeretett Hazámat egyszer olyan emberek irányítják, akiknek első, másod és harmadsorban a Haza a legfontosabb a benne élő emberekkel, s csak azután jön minden más. Én - nem szégyellem kimondani - egy kiveszőfélben lévő emberfajta vagyok, aki úgy élte le az életét, hogy majdnem mindig azt mondta, amit gondolt, még akkor is, ha pontosan tudta, hogy kellemetlen következménye lesz, s ahogy látom Ön is ezen az úton jár. Meg kéne reformálni az oktatást, hogy az ifjúság a tantárgyak mellett a hazafias eszméket is magáévá tegye,mert ezt kifelejtették az utóbbi 50 évben a tankönyvekből. Hazafias szakembereket kéne nevelni, s akkor talán sikerülne talpraállítani az országot. Tudom, hogy a történelmünk utolsó 500 esztendeje a kudarcok sorozata, de azzal is tisztában vagyok, hogy ezek az események nagyobbrészt úgy indultak, hogy a Haza érdekében próbáltak valamit tenni. Lehet, hogy ha a jövőbe látnak, talán el sem kezdték volna, de ez a képesség nem adatott meg nekik és nekünk sem, ezért továbbra is megpróbálunk tenni valamit a Haza és a nép érdekében. Lehet, hogy többször is elbukunk, mert a jótett legtöbbször elnyeri méltó büntetését, de mindig felállunk és folytatjuk, mert ez az "ember tragédiája", s tartjuk magunkat annak utolsó sorához, hogy " ember kűzdj és bízva bízzál".
Szívélyesen üdvözli: Duristván

Rick70 2010.06.02. 23:30:45

Kedves Asperján úr! Most próbálom kipihenni a Jézus könyve miatti álmatlan (végigolvasott) éjszakáimat, gratulálok fantasztikus és lenyűgöző alkotásához. Kapható ez a könyv a kiadójánál? (már a Fogadj szivedbe sem volt ott beszerezhető karácsony előtt pedig több példányt is vettem volna)
Talán valóban Ön az "egyetlen üldözött iró" Magyarországon de ezért a Jézus könyvért nyugaton is piszkálnák, igaz, ott sokkal szélesebb körben ünnepelnék. Aki darázsfészekbe nyúl annak holtbiztosan kijut a csipésekből (ez vonatkozik az 56-os könyvére is:)
Egy biztos: J.A.-ról, 56-ról, Jézusról az ön műveinél jobb könyveket még nem olvastam!

asperjangyorgy 2010.06.03. 10:25:34

Kedves RICK 70!
Nagyon köszönöm elismerő sorait, lelkes bejegyzését. Igen, mindhárom könyv kapható a kiadóban, mégpedig igen kedvezményes áron. Ha érdekli, hívja fel a 487-60-40-es számot és ott informálják önt az árakról. Ha telefonál, kérem, hogy 10-14 óra között tegye, csak abban a négy órában érhető el, aki információt tud adni. Még egyszer köszönöm sorait. Üdvözli Asperján György

rugach 2010.06.03. 11:08:55

A Mennyországot nem lehet itt a földön megteremteni,mert az a Mennyben van.De arra lehet és kell is törekedni,hogy békésebb és jobb legyen a világ. Ezt kívánom mindannyiunknak!

rugach 2010.06.04. 13:59:23

Az Angyalok a mennyben laknak,

De szívünkben is helyet kapnak.

Vigyázzák álmainkat,felügyelik napjainkat.

Nem kérnek semmit,mindig csak adnak,

Ha bánat ér minket,megsimogatnak.

Ott vannak minden szelíd ölelésben,

Minden szívből születő mosoly melegében!
süti beállítások módosítása