HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

Ha ilyen megtörténik, miért születünk a Földre?

2011.02.15. 13:25 asperjangyorgy

Szegeden egy 19 éves leányanya - gyönyörű ifjú hölgy - a másfél éves kislányával lement a játszótérre, és hazafelé tartva a zebrán mindkettőjüket elgázolta egy autó. A lány 17 évesen, egy évvel odébb tolva az érettségit, vállalta, hogy szerelmének, aki időközben elhagyta, és önmagának megszüli magzatát. Láttam a Facebookon a kislány fényképeit. Az ifjú anyuka a 14 kép egyike alá azt írta, hogy SZERELMEM. A szerelem, a tündökletes gyermek ma hajnalban meghalt. A 19 éves anyuka még mindig az intenzív osztályon van, ott mondták meg neki, hogy a szerelme immár nem létezik, a csodálatosan édes másfél éves kislányka nincs többé.

Ennyit tudok az eseményről.

Nem tudom az életnek megbocsátani, hogy ilyen megtörténhet.

Próbáltam mindenütt utána nézni, hogy miként történt a baleset, de sehol nem akadtam a róla tudósító hír nyomára. Nagyon kérem, ha bárki bármit tud, bármit hallott a baleset körülményeiről, írja meg ide a blogba. Nagyon hálás lennék érte. Előre is köszönöm.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr242662798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dyen 2011.02.15. 14:25:52

Kedves György!

Szörnyű tragédia. Azt lehet tudni, hogy mikor történt a gázolás?

asperjangyorgy 2011.02.15. 14:37:34

Kedves Dyen!
Úgy tudom, hogy február 11-én, legkorábban február 10, legkésőbb fenruár 12-én délelőtt, de a legvalószínűbb, hogy 11-én. Láttam az ifjú anyuka és a másfél éves szőke tündérke fényképeit a Facebookon (nem akarom a nevet megírni), és nem akarom elhinni, hogy az élet ilyet megengedhet magának. Igaz, sokáig Horák Nóra tragédiáját sem tudtam felfogni. Lehet, hogy az ifjú anyuka fizikailag felépül, de lelkileg, amíg él, rokkant és árva marad. Miként Nóra szülei. Mibe kepaszkodjunk, hogy maradjon élni kedvünk, ha ilyesmivel szembesülünk - egyre gyakrabban??!!!

Dyen 2011.02.15. 17:20:38

Különös, hogy sehol nem szerepel ez az eset, pedig mostanában elég sok gázolás történt zebrán.
Kedves György, kérem küldje el privátban a Facebookos hírt mert nem hagy nyugodni engem sem ez a tragédia.

nickh 2011.02.15. 21:08:28

Kedves Asperján Úr!

Három napja írtam Önnek egy kommentet József Attila halálával kapcsolatban. Kérem, ha van gondolata, válaszoljon, nagyon várom.
Ha gondolja, megadom az email címem, ott nem 10 milliók előtt váltanánk gondolatot.

Üdvözlettel

asperjangyorgy 2011.02.15. 21:25:44

Kedves Nick!
Már válaszoltam, mégpedig Válasz Nicknek címmel és ott kértem is valamire. Kérem, lapozzon kicsit visszább a blogon és megtalálja a magának válaszoló írást. A.Gy.
süti beállítások módosítása