HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

BOLDOG KARÁCSONYT!

2009.12.23. 10:51 asperjangyorgy

TISZTELT BLOG-LÁTOGATÓK!

A KÖRÜLMÉNYEK MELLETT ÉS ELLENÉRE VALAMENNYIÜKNEK

BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK.

TUDOM, TUDJUK, LEHETETLEN AZOKNAK BOLDOGAN KARÁCSONYOZNI, AKIK AZ UTCÁN ÓRÁKON ÁT SORBAN ÁLLNAK EGY TÁNYÉR MELEG ÉTELÉRT ÉS UTÁNA VALAMELYIK KAPUALJBAN IDÉZIK KORÁBBI KARÁCSONYUK MELEGÉT.

DE NEM KÖNNYŰ EZZEL A TUDATTAL KARÁCSONYOZNI AZOKNAK SEM, AKIKNEK FEDÉL VAN A FEJÜK FÖLÖTT ÉS CSALÁDI MELEGSÉG VESZI ŐKET KÖRÜL.

AKIK EZEN AZ ESTÉN NEM GONDOLNAK A TÁRSADALOM ELESETTJEIRE, AZ ÁLLATI SORBA SZÁMŰZÖTTEKRE, NEM ÉRDEMLIK MEG, HOGY EMBERNEK TEKINTSÉK MAGUKAT. MERT LEGALÁBB ENNYIT MEGÉRDEMELNEK, AKIK BÁRMILYEN OK MIATT A SEMMI SZÉLÉRE SODRÓDTAK ÉS ÖNMAGUKAT MEGADVA VÁRJÁK A SEMMIT, A HALÁLT. JÉZUS SZÜLETÉSE BENNEM MINDIG FELIDÉZI A HALÁLÁT IS, A RÁ VÁRÓ SZENVEDÉST. A SZENVEDÉST, AMELY A LÉTEZÉS RÉSZE - ELŐBB VAGY UTÓBB.

BOCSÁNAT EZÉRT A NÉHÁNY SORÉRT.

AZT KÍVÁNOM KARÁCSONY ELŐESTÉJÉN, HOGY SOHA NE KERÜLJENEK ERRE A SORSRA ÉS KÖZVETLENÜL NE ISMERJÉK MEG ENNEK MINDEN ISZONYATÁT.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr831617535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wlady 2009.12.23. 11:59:09

Tisztelt György önnek is és a bloggot látogatóknak is Istentől megáldott Boldog Karácsonyt kívánok sajnos ezt most nekem a magánéleti problémáim nem teszik lehetővé!Egyébként minden egyes iménti sorával egyetértek!Köszönjük éves fáradozását!A jóisten hálálja meg önnek és adjon erőt a további munkájához!Reméljük hogy a jövő évben kevesebb szörnyűség fog történni!De én sajnos ebben személy szerint kételkedem!

asperjangyorgy 2009.12.23. 12:16:07

Kedves wlady,
köszönöm a jókívánságát. Igazán csak azért válaszolok rögtön, mert szinte mindenki, akit ismerek, azt mondja, hogy neki ez a karácsony személyes körülményei miatt nem lesz áldott és boldog. Én is ezt mondhatnám. És szörnyűnek találom ezt a mondatot, különösen egy fiatal szájából, mint Ön is. Igazán sajnálom, mint ahogy mindenkit sajnálok, aki még karácsonykor is úgy érzi, felemás az élete, felemások a körülmények, felemás a boldogság, és tudjuk, a felemás boldogságok boldogtalanságok. Bízom benne, hogy az, akinek minden hónapban, életem végéig elküldik a nyugdíjam felét, mert szerintem ő ölte meg a 23 éves szép és reményekkel élő fiatal ápolónőt, boldogan és önfeledten ünnepli az örök születés és újjászületés napját. A gyilkosok, különösen ha megúszták az igazságszolgáltatás haragját - boldog, büszke, elégedett emberek.

Dyen 2009.12.23. 16:16:53

Áldott, békés karácsonyt kívánok én is Asperján Úrnak és a blog valamennyi olvasójának.

FairyFeller 2009.12.24. 12:17:37

Én is boldog karácsonyt kívánok, és egy reményteli szép új évet, mely mentes minden erőszaktól és rosszindulattól!

Józsa 2009.12.24. 14:43:35

Kedves Asperján Úr és kedves ismeretlenül is ismerős fórumozó társak! Én is kívánom, hogy szeretteik körében töltsék a karácsonyi ünnepeket békében, szeretetben, boldogságban!

hidegmarina 2009.12.24. 16:17:52

én is boldog karit kivánok mindenkinek.de valami már rég böki a csőrőmet.régóta szemlélője vagyok ennek a szarnak itt,amit blognak hivnak.szerintem nagyon gáz,hogy játszák itt a detektivet,meg miegymást.elég szánalmas.én már csak nevetek magukon.

FairyFeller 2009.12.24. 18:20:49

@hidegmarina: Hideg!

Maga itt kisebbségben van, maga itt messze van, mind intellektuálisan, mind emberi érzelmekben. Maga egy egészen egyszerű ember.
Semmi baj.
Remélem azért nyújtanak magának egy kis szeretetet, -legalább- ezekben a napokban, valahol máshol...

Isten áldja! Kellemes Ünnepeket!

hidegmarina 2009.12.24. 18:27:29

gondoltam hogy maga fog írni...maga az okoskodó.nem izgat a véleménye.ez egy szar mint maguk...

FairyFeller 2009.12.24. 18:50:37

@hidegmarina: Én legalább írok olykor valami értelmeset is... de erről nem szándékozom vitába bocsájtkozni magával.

Normál esetben azaz ünnepi hangulathoz a V-Moto Rock "Gyertyák" c. dalát ajánlanám, de most egy másik jutott eszembe, ugyanarról az albumról: "Jégszív"

Yamini 2009.12.24. 18:52:08

Marina!Ha maga csak ilyen közönséges tud lenni,ajánlanék pár oldalt ahol kiélheti magát.Amúgy mennyi idős lehet?10??
Azt tanácsolom,ha nem tetszik akkor ne olvassa.
ennyi...

Józsa 2009.12.24. 19:09:27

@hidegmarina: Nagyon egyszerű lélekre vall, akinek a Karácsony karira silányodott.Kivánok/kívánok/,csőrőmet/csőrömet/,
hivnak/hívnak/, játszák/játsszák/, detektivet/detektívet/.A mondaton belüli írásjeleket már nem is említem.Mutasd az írásod, megmondom ki vagy!Ön Marina, bemutatkozott.Ha az ember jobbnak szeretné a világot, kezdje önmaga nemesítésével, és tökéletesítésével! De azt gondolom,Önt mindenki szeretettel fogadja ebben a közösségben, ahol mindenki szebb, békésebb környezetre, társadalomra vágyna. Boldog, szép, lelkét nemesítő ünnepnapokat kívánok! S ha bántani akar, és ez jól esik Önnek ezen a szép napon, akkor tegye,ha ez javítja a lelkiállapotát!Meg fogom érteni.

hidegmarina 2009.12.24. 20:27:24

jajj mamám.itt nyelvtanóra is van??
belehet fogni.itt is olyan kis szánalmas emberkék vannak mint bárhol.képmutató az összes.
FairyFeller ->magáról az a véleményem hogy egy nyalizós kis ...
Józsa a maga véleményére tojok nagy ívbe
Yamini->ez meg milyen név???jézuskám!!!szánalmas.és amugy meg nem 10 éves vagyok te kis ribanc.

asperjangyorgy 2009.12.24. 21:48:30

Kedves hidegmarina,
boldog karácsonyt!

Yamini 2009.12.25. 10:07:25

Marina!Felháborító a viselkedése.Nem csak azért,mert karácsony van,és a szeretet ünnepe,hanem azért is,mert itt ezen a blogon az emberek segíteni próbálnak,ha már a magyar igazságszolgáltatás ilyen amilyen.
Javaslom nagyon gyorsan menjen innen.
Nem csak mert alpári a viselkedése,hanem mert egy értelmes gondolata sem volt idáig.
Szóval viszont látásra

hidegmarina 2009.12.27. 14:38:57

"kedves" yamini
megmondtam nem érdekel a véleménye itt senkinek.itt itélkezik az összes kis genny,és játszák a detektívet...mondom elég gáz.ez véleménynyilvánítás,és ezt szabad,mivel szabad országba élünk

asperjangyorgy 2009.12.27. 14:53:13

Kedves bloggolók,
elmúlt karácsony, a szeretet, a megértés, a szelídség ünnepe. Kérek mindenkit, hogy semmilyen formában ne minősítse hidegmarina beírásait. Magának ír, és magában mindenki úgy ostoba, ahogy az neki a legjobban tetszik. (Természetesen kitörölhetném a beírását, de önmagát mindenki kedve szerint járathatja le).

wlady 2009.12.27. 20:39:45

Idefigyelj te seggfej Hidegmarina vagy ki vagy!Az ilyen idióta barmokat mint te én egyszerűen csak állba szoktam verni!Ha tudnám ki vagy és nemlennél messze szívesen meg is keresnélek és szájba is vernélek mint Klicsko egy legyet!Te idióta barom ha hülye vagy ne oszd az észt!Ha meg seggfej vagy és nemérdekel az hogy bizonyos dolgokban kiderűljön vagy kiderűlhet az igazság akkor nincs szíved és kussolj el!Magyarul te beletörődtél hitvány hülye életedbe!Ja és szólok gondold meg rám mit írsz mert én nem vagyok olyan szarházi mint te és megkereslek a világ végén is!Majd tegyél le annyit az asztalra mint Tisztelt Asperján úr meg legyen annyi inteligenciád mint itt a többieknek hogy nem gunyolják a másikat és akkor talán írhatsz ide de addig dugulj be mint a lefolyó és koccolj le te idióta!

wlady 2009.12.27. 20:40:57

Jah utólag neked BOLDOG KARÁCSONYT!

hidegmarina 2009.12.28. 12:46:26

és a maga értelmi szintje??ha ilyen ocsmányul képes irni,akkor maga se jobb:)

Vikuci 2009.12.28. 20:03:09

Mindenkinek utólag is boldog Karácsonyt és az ideinél sikeresebb, szerencsésebb Új Évet kívánok!
Szomorúan olvasom, hogy már ide is elértek az indexen régóta megszokott provokátorok, akik ismeretlenül, arctalanul élik ki beteges kisebbségi komplexusukat, csak sajnálni tudom az ilyen embereket...

Érdekes dolgot ír György a jókívánságokkal kapcsolatban: valahogy én is azt tapasztaltam idén az ünnepi készülődés közben, hogy mindenki boldogabb és nem boldog Új Évet kíván (ahogy jómagam is írtam pár sorral feljebb). Ha nem lett volna esküvőnk idén szeptemberben, akkor bátran kijelenthetném, hogy életem egyik legrosszabb évet zárom, ismét állás nélkül.

De igyekszem optimista maradni, minden kedves Olvasónak javaslom, tegye ugyanezt, mert akkor csak jobb lehet a jövő év! (kéretik holnap drukkolni nekem, interjúra megyek!) :-)

asperjangyorgy 2009.12.28. 21:11:24

Drága Vikuci,
én naqgyon szorítok holnap. Nagyon szeretném, ha sikerülne, hogy az érdemest érdemei szerint itéljék meg. Tudom, milyen nehézre sikeredett ez az éve, és az ország kilentizedéé. De legalább munkája lenne, és így kis lelki békéje. Ha még a régi email címe jó, akkor arra majd írok magán-levelet. És írjon holnap, hogy mi történt - hogyan ment. Magával leszek. Kézcsókkal AGY

wlady 2009.12.28. 23:14:29

Drága Vikuci!
Szorítok én is mert fiatal létemre tudom milyen nehéz a megélhetés!!!!

Vikuci 2009.12.29. 13:53:50

Köszönöm a biztatást, nagyon kedvesek vagytok! :-)
Már túlvagyok az interjún, érzésem szerint jól szerepeltem, remélem a cég ajánlata is jó lesz, ezt még nem tudom, később jelentkeznek a részletek miatt.
Igen, ez az évem valóban olyanra sikeredett, mint a 90%-nak az országban - kis híján pocsékra (kis híja az esküvő miatt volt, na az egy nagyon jó "buli" mindenkinek ajánlom!) :-))

Vikuci 2009.12.29. 13:55:19

@asperjangyorgy: kedves György! Az email címem a régi, várom a levelét! :-)

44nap (törölt) 2010.01.06. 18:14:06

"Kérem, ne nevessen ki, mert anélkül írok, hogy bármi jelentős mondanivalóm
lenne. De annyira felbőszít az az aljasság, ahogyan a közvélemény mostanában
Önnel bánni merészkedik, hogy mindenképp ki kell írnom magamból ezt az érzést. Szeretném tudatni Önnel, mennyire csodálom az eszét, az energikusságát, az őszinteségét, és szerencsésnek tartom magam, hogy személyesen is megismerhettem...Bárki, aki nem tartozik ezen férgek közé, minden bizonnyal akárcsak eddig, most is ugyanúgy boldog, hogy élnek közöttünk olyan személyiségek, mint Ön...olyan valódi emberek, akikkel megtiszteltetés kapcsolatba kerülni. Ha a csőcselék továbbra is Önön csámcsog, akkor egyszerűen ne olvassa azt a moslékot, hagyja meg azoknak a csúszómászóknak, akiknek készült..."
"Einstein ezen levele is örök realitás, melyet Madame Curie részére írt..." engedelmével Önnek gépeltem be e sorokat Uram

Józsa 2010.01.07. 14:50:02

@44nap: Ó, ez nagyon tetszett:)Becsapódtam. Nem figyeltem a kezdő idézőjelre. A történelem ismétli önmagát. Minden nemzedéknek, generációnak meg kell küzdenie önmaga nemesítéséért, pedig mennyivel könnyebb volna tanulni az elődeink hibáiból,megfigyelni, ők hol rontották el. De jól van akkor ez így. Minden nap tanulunk valamit. Tegnap Joshitól is hallottam egy indiai mondást: ha egy ujjunkkal a másikra mutogatunk, három ujjunk magunkra mutat.
Ma -44nap- az Ön soraiból is tanultam valamit.
Boldogabb új esztendőt kívánok mindenkinek, aki erre jár!:)
süti beállítások módosítása