HTML

Asperján György

Asperján György író Blog oldala

Friss topikok

  • csaba1959: Két könyvéről tudok ami megjelent: Vészkijárat bejárat, és Vetkőzzünk meztelenre.1976-ban. (2021.10.23. 14:47) Wittner Mariska erényességéről
  • Sheriff_007: @mirnyák: Ez semmilyen igazságszolgáltatás... Másrészt hogy évülhet el 20 év alatt egy ilyen brutá... (2020.12.27. 14:01) RIPORT A NÉPSZABADSÁGBÓL
  • Sheriff_007: Érintettség nélkül és úgy, hogy a gyilkosság idején még rég nem éltem is tombol bennem a düh, hogy... (2020.10.15. 14:19) Labancz Anna 42 éve halott
  • istvankalman: Egy dologban biztos vagyok: A nyomozóhatóság - különös tekintettel az elkövetés időszakára !!! -, ... (2020.10.01. 01:22) Labancz Anna gyilkosa ma 65 éves
  • Szabó Tiborné Hajnalka: @asperjangyorgy: Ez nagyon igazságtalan! Hogy lehet, hogy nem a gyilkos kapja a büntetést, hanem ... (2019.11.30. 14:40) Reménykedés

Linkblog

A blogra küldött levél

2011.03.19. 13:02 asperjangyorgy

KÖZZÉTESZEM EZT A BLOGRA KÜLDÖTT LEVELET. mINDENKI ANNYI TANÚLSÁGOT VONJON LE BELŐLE, AMENNYIT MAGÁRA NÉZVE JÓNAK LÁT. A.GY.

Rossz időket érünk,
Rossz csillagok járnak.
Isten ója nagy csapástól
Mi magyar hazánkat!”
                   /Arany János/

NYÍLT LEVÉL ORBÁN VIKTORHOZ!

Tisztelt Miniszter Elnök Úr!

Nem vagyok politikus, nem vagyok se gazdag, se nagy ember. Magyar vagyok! Én nem „fentről” nézem a tömeget, én a tömegbe állok! Ott állok, és látok mindent. Olyat is, amit Ön nem láthat, sőt megkockáztatom, nem is akar látni! Magának jó így minden, ahogy van.
De nekünk nem! Sokan újra hittek magának, hittek a szavainak, az ígéreteinek! De újra csalódást okozott a népnek.
Elmondom, hogy Én mit látok. Talán ez a levél a Maga kezébe kerül egyszer, és rádöbbenti, hogy az az út, amin halad, a lehető legrosszabb!
Ön szerint Tisztelt Miniszter úr, például, miért megy ki a fiatalság nagy része, sőt már családos emberek, családdal vagy a nélkül munkát vállalni külföldre? Megmondom én magának! Mert Ön teljesen ellehetetleníti az életet, ebbe a kis országba! Lassan már ott tartunk, hogy senki nem akar majd itthon élni. Vagyis szeretne, de nem tud.  Maga szerint jó ez így? Persze, butaságot kérdezek, hisz ha nem lenne jó, tenne valamit igaz?!
Folyamatosan emelik az élelmiszerek, a megélhetéshez szükséges dolgok árát, de a munkásember fizetését folyamatosan csökkentik. „Osztrák árak, afrikai fizetés”
Vagy itt van például, a legfrissebb hír, amivel előrukkoltak: 60%-os táppénz! Most őszintén, végiggondolták ennek a döntésnek a következményeit? Dögöljön meg a magyar? Hát ennyire nem tiszteli a dolgos embereket? Nyilván olyan fizetés mellett, amit Önök kapnak, nekem se lenne probléma ez a kérdés, de mivel ugyebár, én is CSAK egy egyszerű halandó vagyok, sajnos kell, hogy érdekeljen.
Tudja Maga, egy átlag család mennyiből gazdálkodik havonta? Szerintem, ha tudná, nem szavaztatta volna meg, ezt a nevetséges 60%-ot! Igen, biztos, hogy van, akinek fáj a munka, de van, aki azért nem megy el betegszabadságra, mert nem tudná fenntartani a családját!
Nagyon jól hangzik az is, hogy spóroljon az ország. De miért a kis embertől kell mindent elvenni? Mért nem spórolnak esetleg a Maguk fizetéséből? Félre ne értsen, nem a pénzét sajnálom, hanem azt, hogy valójában, úgy kapja ezt a pénzt, hogy nem tesz érte semmit! Ha látnánk azt, hogy a mi érdekünkbe tennének bármit is, akkor senki nem szólna egy rossz szót sem!
Folytassuk a dohányzás elleni törvénnyel. Ehhez tényleg csak annyit fűznék hozzá, igaz én nem dohányzom, de szerintem vannak fontosabb problémák is, mint, hogy hol lehet, és hol nem lehet a jövőben cigarettát szívni!
Ezek mind problémák, de még nincs vége.
Legvégül pedig, a legnagyobb „bűne”: eladta az országot!
Miért van minden gyárunk külföldi kezekbe? Mi talán nem lennénk képesek világhírűvé tenni őket? Ezen el kellene gondolkodnia! Vagy például miért kellett a kínaiakat beengedni az országba? Nem lehet úgy végig menni semelyik városba, hogy ne ütköznénk bele legalább 20 kínai üzletbe! Nincsenek lassan magyar készítmények, mindent külföldről hoznak be! Lehetünk mi valamire büszkék? Nem! Semmire! Régen, a magyar büszkén kihúzta magát, ha azt mondta: Magyar vagyok.
Ma már, ha kérdezik, lehajtott fejjel, szégyenteljesen motyogja maga elé: magyar vagyok.
És sajnos tényleg nem nagyon lehetünk büszkék semmire!

Ezen kellene sürgősen változtatni szerintem!

Tisztelettel:
                                          A jövő generációja

2011. március 10.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asperjangyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr462752660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása